خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۴ تیر ۹۳ ، ۲۲:۰۶

شاهزاده ی رویاهای من

شاهزاده ی رویاهای من

به مـرد بودن و مـرد ماندن و مـردانگی ات افـتخار میکنم

تــ♥ــویی که پشت آن چهره ی جدی مهربـانی ات حس میشود . . .

تــ♥ــویی که غـرورت را که همچون کوه قد برافراشته برای من میشکنی . . .

تــ♥ــویی که در اوج نـاراحتی به رویم لـبخند میزنی . . .

تــ♥ــویی که با تـمام خسـتگی ات مـرا هـمراهی میکنی . . .

تــ♥ــویی که در روزهای بی حوصلگی به پـای درددل هایم می نشینی . . .

تــ♥ــویی که بهانه گرفتن ها و بی قـراری هایم را با یـک ” بـوسه “  خاتمه میدهی!

تــ♥ــویی که در برابر مشکلات سینه سپر میکنی و تـنهایم نمیگذاری . . .

تــ♥ــویی که با تـمام قـدرتت در برابر احـساسم زانـو میزنی . . .

تــ♥ــویی که اول روحـم را به پـرواز در میاوری و بـعد جـسمم را در آغوش میکشی . . .

تــ♥ــویی که نـوازشت بـوی خوب ” آرامـش” میدهد نه “هـوس” . . .

تــ♥ــویی که شوخی میکنی تا گـل لـبخند را بر لـبانم بکاری . . .

آآآآری

تـــ♥ـــو

شـاهزاده ی رویـای دخـترانه ام هستی . . .

نمیـخواهم با آن اسـب سفید بالدار بیایی !

همیـن که قلبت سفید و بی ریـاست برای مـن کـافیست . . .

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۴ تیر ۹۳ ، ۲۲:۰۶ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۱۵۱ - تعدادنمایش‌: ۱۸۵

نظرات  (۱)

منم بهت افتخار میکنم عزیزم خیلی ام افتخار میکنم 
به تو تمام زنانگی ت به تمام لطافتت به همه وجودت واقعا افتخار میکنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی