خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۲

دوستت دارم

سلام عزیزدلم شاید نصف شب باشه ولی یه حرفی روی دلم هست باید بزنم 

به نظر من ادم باید منصف باشه حق رو بگه 

منصف انصاف عشق محبت دوست داشتن

من بعضی وقتا خیلی بی انصافی میکنم یه حرفایی میزنم بعد تو حرف میزنی من واقعا میفهمم خیلی خودخواهم

 باور کن مثلا همین امشب اول شاکی شدم با خودم از برخوردت ولی بعد فهمیدم در اصل این تویی که باید شاکی باشی از دستم

فقط می تونم  بگم :

دوستت دارم 

واقعا واقعا 

اینجا می خواد هرجا باشه 

من دلم می خواد یه دل سیر بقلت کنم 

ببوسمت 

از بس خوبی این توی وجودته خوب بودنت دست خودتم نیست

می خوام واقعا بدونی که دوستت دارم

همیشه همینقدر خوب بمون 

همینقدر مهربون 

بهت واقعا افتخار میکنم 

 

 

(عکس این مطلب خراب شده بود با اجازه ویرایش کردم فعلا یه عکس گذاشتم عزیز )

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۲ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۴۲ - تعدادنمایش‌: ۲۷۹

نظرات  (۱)

قربونت بشم من عزیزم 
تموم خوبی های من تو یه چیز خلاصه میشه و اون خوبی تو هست 

واقعا زن خوب یه نعمته یه دور گرانبها 
همین فهمیدگیت  همین درکت همین که متوجه ای از همه چیز واسم با ارزش تره  و من دیونه همین تم 
دوست دارم گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی