خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۳

تو با تموم دنیا فرق داری

تو با همه دنیا فرق داری عشق من نفس من

این حال خودمه اصل اصل اورجینال:

♥وقتی بعد از یه روز سخت یادت میاد که یکی به یادته...

♥یکی هست که همه تلاششو برای زندگیمون میکنه....

♥وقتی که غر میزنی تحمل میکنه ....

♥وقتی که لجبازی می کنی بازم مهربونه...

♥یکی هست که همیشه نگرانته حرص میخوره از دستت...

♥یکی هست غرور داره برای همه ولی برای تو ...

♥یکی که میشه بهش اعتماد کرد....

"♥کسی که توی اوج اعتمادی که بهت داره بازم میگه نکن یه سری کارارو چون فقط می خواد مال خودش باشی

فکر نکنی من متوجه این چیزا نیستم ولی حس حسادت تو رو دراودن یه لذت دیگه داره"

♥یکی که می تونه مثل همه هیچی بهت نگه ولی صادق و روراسته باهات....

♥کسی که هرروز برام تازه تر میشه با این تفاوت که بهش نزدیکتر میشم

♥از بودن کنارت همیشه لذت می برم حتی وقتی که حوصله نداری ولی اخرش بازم مهربون میشی و دوست داشتنی با ته ریش مردونت

♥این اون یه نفری هست که ارزش داره برام 

♥بعضی وقتا بهم میگی بی توجه شدی نسبت بهم 

ولی همیشه همیشه در هرلحظه باتو زندگی میکنم پس بی توجه بودن معنی نداره 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۳ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۴۲ - تعدادنمایش‌: ۲۷۷

نظرات  (۱)

فقط میتونم بگم میپرستمت واقعا دوست دارم گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی