خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۴

تبریک نفسم

تبریک میگم خانومم 

واقعا خبر بسیار بسیار عالی بود

لایقش بودی  و هستی 

انشاالله مقاطع بالاتر 

 

تبریک

 

خیلی خیلی خوشحالم خییییللللییییی

 

امروزی روزی بود (همین الان) که با خانومی تماس گرفتن جهت مصاحبه دکترا دانشگاه ....

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۴ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۸۴ - تعدادنمایش‌: ۳۲۴

نظرات  (۲)

فدات بشم من هرچند الان خوشحالم 
ولی خوشحالی واقعی و اصلی من فقط با تو بودن 
تویی که مایه ارامش خوشبختی منی 

پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

واقعا منم خوشحالم ، و این تازه اول موفقیت هات هست عزیزم تازه افتادی رو قلتک
اون قده میشناختمت که گذاشتم خودت انتشار بدی 
اتفاقا همین بعد ظهری ذکر خیرت بود، مامان اینا هم بسی خوشحال شدن و البته یه حرف زد که من خیلی وقت پیش بهش رسیده بودم 
گفت : " همون تا دیدمش متوجه شدم مثل خودمونه خاکی ، و فهمیده  "

البته چیزای دیگه ای هم گفت 
ای جانم فدات شم 
میگم مامانو پسر نشستید غیبت منو کردید حسابی ههههه
راستی نکته ظریف توی این نوشته،گلای رز سفیدش هست فکر نکنی نفهمیدم ها :-*:-*:-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی