خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۰

تن ناز من

 

 

سلام به عزیز خودم

 

قلب من مال تو

 

صدا دستگاه خودتون رو کم کنید ادامه موزیک داره

 

 

الان حتما در مورد این دو تا موزیک شاید سوالی واستون پیش امده باشه هر دوتای این موزیکا موزیکای خاطره انگیزه این موزیک تن ناز اولین بار رو اولین وبلاگ خودم تو سالای 84 گذاشته شد او قبلی هم رو اولین فایل اتورانی که تو همون سالا موفق شدم بسازم  پس واسه من ارزش دارن  تازه فک کنید سرویس دهی این بلاگ استفاده از جاوا اسکریپت رو بسته یعنی این کار به عنوان یه ایده خورد به سرم  بگذریم از این چیزا اقا من همسرم رو خیلی دوس دارممممممممم

 چون خودم دوستشون دارم تقدیم میکنم به عزیز دلم همسرخودم 

 

 

 

 

 


طناز من ای ناز من ای ناز 
ناز من ای ناز
باز از تو می گم تو شعر و آواز
تو شعر و آواز
باز با هم می خندیم 
باز با هم می رقصیم
اما نه به این ساز اما نه به این ساز

 

طناز من ای ناز من ای ناز 
باز از تو می گم تو شعر و آواز
این زندگی این جور نمی مونه 
عشق من ازم دور نمی مونه

صاحب داره دنیا همه کاراش
این جوری که ناجور نمی مونه
این جوری که ناجور نمی مونه


دنیام که به تاریکی شبهاست 
تو چشمای من اشک یه دریاست
آخ اونچه منو زنده می ذاره 
عشق تو عزیز و عشق فرداست

عشق تو عزیز و عشق فرداست
گفتم که خدا عزیزترینه
نازش بکشیم که نازنینه
باز رد می شه ابر پاره پاره 
مهتاب میاد و ماه و ستاره
مهتاب میاد و ماه و ستاره

 

طناز من ای ناز من ای ناز 
ناز من ای ناز
باز از تو می گم تو شعر و آواز
تو شعر و آواز
باز با هم می خندیم 
باز با هم می رقصیم
اما نه به این ساز اما نه به این ساز

 

 

تن ناز من همسر عزیزم

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۲ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۰ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۳۲۰ - تعدادنمایش‌: ۴۳۹

نظرات  (۱)

اگه بدونی چقدر بهت افتخااار میکنم 
باور کن خیلی خوشحالم کردی، برای منم ارزش داره
منم همسرمهرررربونمو خیلی دوس دارم 
خداروشکر میکنم که دارمت 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

فدای تو بشم من  قابل تو نداره عزیزم این کم ترین کاری که از دستم برمیاد و همه اینا به خاطر وجود ناز خودته نفسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی