خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۵۱

روز عشق

سلام سلام عززززیزم ازم تشکر نکن به خاطر اپدیت کردنم چون خواست دلمه پس تشکر لازم نداره 

 

ولنتاین...?

سپندارمزدگان...?

روز عشق ...?

چی میگن اینا بین خودمون بمونه ها چه طاقتی دارن اینا یه سال تموم منتظر می مونن فقط برای یه روز "مثلا" عاشقانه کنار هم ماندن

این چیزا به منو تو نیومده من اگه یه روز نگم چشات منو دیوونه می کنه انگار نصفه نیمه موندم 

من هرروز میشینم فکر می کنم به دوست داشتنت به خواستنت به بودنت به اینکه چقدر خوبه دارمت که فارغ از هرچیزو و هرکس نشستی به تماشای من زندگیت ...

میشینم به این فکر می کنم که هروقت می بینمت بی بهونه می خوام توی اغوشم بگیرمت بی دلیل ببوسمت و بی دلیل برات بمونم 

و این بی دلیل های ساده اما خاص و خالص که زندگی میسازه 

به زبون اگه میگیم دوستت دارم باور می خواد باور اینکه در این دنیا هیچ چیزو هیچ کس به اندازه دونفره هامون نمی تونه تورو عاشق کنه باور اینکه تا "اوی" زندگیت هست تو هم باید باشی و این باید هیچ چون و چرایی هم توش نیست، یک کلام هست من هستم تو هم هستی خداهم کنار لحظه هامون

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۸ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۵۱ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۲۹۵ - تعدادنمایش‌: ۳۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی