خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۵۱

روزمرگی امروز من...

سلام اول از همه به اولین کسی که نوشته های منو می خونه

امروز میشه 7 بهمن هفته دیگه ازمون ارشد و یک ماه و 9 روز دیگه کنکور دکترا 

نمره مونو بالاخره استاد زد از توقعی که من داشتم خیلی بهتر بود بالاترین نمره کلاس 17 شدم اون درس دیگه هم که باید دوباره امتحان بدم 

دیروز خیلی حالم بد بود حالو حوصله هیچی نداشتم همش بغض بود برای همین همشو سرتو خالی کردم با پیامم

 خودت گفتی چیزی توی دلم نگه ندارم 

برای همین امروز رفتم استخر 2ساعت روی اب با خودم فکر کردم که بی انصاف شدم شاید به قول تو چقدر من بد شدم قبلا بهتر بودم

تازه گفتی بیام خونه می خوای دعوام کنی 

امیدوارم منو ببخشی, هرچند ارومم ولی بعضی وقتا میزنم به اون در ، خب همه ی زندگیمی 

به هرحال الان دیگه بهترم ارومم و دوستت دارم هرلحظه بیشتر از لحظه قبل

    

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۷ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۵۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۰۹ - تعدادنمایش‌: ۲۴۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی