خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۶:۱۶

تصور کن 30 سال جوون تر شدی

وقتی همه سنشون بالا میره ازشون می پرسن اگه یه روز بیدار شی ببینی 30سال جوونتر شدی چیکار می کنی 

کاش جراتش رو داشتم اونجوری زندگی میکردم که خودم می خوام نه اونجوری که ازم توقع دارن

کاش شجاعتش رو داشتم با صدای بلند احساساتمو بگم

کاش شادتر می بودم

من می خوام بیایی بهم قول بدیم اونوموقع اگه این سوالو ازمون کردن بگیم هیچی 

و الان بیاییم اون کارا رو بیشتر انجام بدیم

 

 

بیشتر بخندیم.....

بیشتر برقصیم ...

بیشتر بازی کنیم ...

بیشر بهم عشق بورزیم ....

 

 

 

                                                       خیلی خیلی دوستت دارم  عزیز دلم ...

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۶:۱۶ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۳۹۴ - تعدادنمایش‌: ۵۰۱

نظرات  (۱)

من اگه یه روز بیدار شم و سی سال جون تر شم بازم انتخابم تویی و راه تو رو میرم با این تفاوت بینهایت + بینهایت +.... دوستت دارم و سعی ام رو بیشتر میکنم تا خوشبخت ترررررر باشیم 

دوستت دارم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

واقعا همیشه جوابی میدی بهم که دیگه واقعا نمی تونم در جوابت چیزی بگم بهت 
منم واقعا دوستت دارم 



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی