خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۳ آبان ۹۲ ، ۲۲:۳۷

تمام سهم من

مینویسم برای کسی که تمامِ سهم من است،

 مینویسم برای کسی که تمامِ من است.

تو هر روز با منی در منی

و من حتی گاهی با تو چندین خیابان را قدم میزنم

بعد که خسته شدم در کافهای مینشینم

و در قهوه ی خیال تو شیر میریزم

شکر میریزم و تو را شیرین مینوشم

این کار هر روز من است اما هیچ قهوه ای

تلخ تر از نبودنت نیست



خیلی خوبه یه نفر باشه تو دنیا که دوسش داشته باشی
بهتر از اون اینه که یکی باشه تو دنیا دوست داشته باشه
یکی از ارزوی های هر مردی داشتن یه خانوم که دوسش داشته باشه 
واقعا جای شکرش هست که همیشه خودتون رو مدییون محبت یه نفر بدونید
عهد کردم که بدهکار نباشم به کسی وای از دست محبت که بدهکار تو ام
چون خیالت همه شب مونس و همراه من است شرم دارم که بنالم ز تنهایی

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۳ آبان ۹۲ ، ۲۲:۳۷ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۲۳۸ - تعدادنمایش‌: ۲۶۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی