خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۵

ناراحتی همسری

سلام

چند وقتی بود همسری قرار بود واسم یه کاری کنه بلاخره انجام داد خدایی له له میزدم منتظر بودم عجیب

اول از همه بگم ریاضی پدر همه رشته هاست و واقعا هم هست من اعتراف میکنم بهترین و بالا ترین رشته که سایر رشته ها بهش نیاز دارن و وابسته بهش هستن ریاضی و واقعا هم هست

به هر حال من خدایی میخواستم بابت کاری که واسم انجام داد ازش تشکر کنم و بگم خودتو واسه من نفهمم اذیت نکن لعنت بهم خیلی بد گفتم بد متوجه شد ناراحت شد

هر چی ام خواستم درستش کنم نشد بدتر شد

حیف اینترنت یه رسانه عمومی هست وگرنه اون فحش هایی که تو دلم به خودم واسه نفهمیم و حرف زدنم که بلد نیستم میگفتم و مینوشتم


واقعا از همسری معذرت میخوام ولی به جون خودم و خودش قصدم تشکر بود

دوست دارم هم نفسم،ممنون


موافقین ۰ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۴ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۵ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۰۹ - تعدادنمایش‌: ۳۴۶

نظرات  (۱)

۱۴ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۳ همونی که دوستش داری
فقط اینو میدونم باید قدر همو بدونیم و هیچ لحظه ای رو برای همین  نمی خوام از دست بدم برای دوست داشتنت و باهات بودن حتی الان که تا قبلش ناراحت بودم دیگه نیستم 
منم دوستت دارم  بی نهایت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی