خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۸

بد ترین حس

سلام به همه دوستان مخصوصا همسرگرامی امیدوارم خوب باشید

به نظرم بدترین حس این نیست که کسی که دوسش دارین رو از دست بدین بلکه حتی شروعش هم شاید نباشه البته بستگی به این داره که چرا و دلیل از دست دادن رو ندونید و یا مسببش باشید میدونید در حال حاظر چه نظری دارم و لابد میپرسید پس بدترین کی و کجاست 

بدترین حس 

بدترین حس به نظرم زمانیه که حس کنید طرف تون کمتر دوس تون داشته باشه مثال میزنم 

همیشه صبح که بیدار میشید و کسی که دوسش دارین براتون صبحانه حاظر کرده و همیشه هم چایی تون رو شیرین میکرده ، حالا یه روز بعد این که برای صبحانه بیدار شدین و امدین متوجه میشید چایی تون شیرین نیست دو حالت کلی داره یا میپرسین و میگید و یا نه هیچی نمیگید و اگه هیچی نگید و فرداش یا به فاصله کم همین اتفاق کوچیک و بی اهمیت دوباره بیوفته تا اون وقتی که برای اولین بار بگید  مطمئنم یه جوابی تو این حول و حوش بهتون میده واااییی ببخشید عزیزم دستم بند بود هواسم نبود و این چیزا و میگذره و اتفاقا فرداش چایی تون شیرین شده جلو تون هست و ممکنه چند روز بعدشم همین طور باشه اما اما دوباره اتفاق میافته و کسی که دوسش دارین یادش میره چایی تون رو شیرین کنه اونجاست که فکر میکنید یعنی کمتر دوسم داره 

 

شاید بگید خب این که کلا موضوع بی ارزشی هست و ارزش غصه خوردن نداره و همچین چیزایی ( یحتمل چون تجربه نکرید چه همین چه مشابه شو توجه کنید مثال بود ممکنه به اشکال گوناگون اتفاق بیوفته) ولی باید بگم اره در ظاهر ارزش نداره

اما ممکنه دوس داشتن رو صرف کنید تعریف کنید ، اصلا دوست داشتن چیه 

 

باورکنید اون اتفاق هرچی که باشه تایه مدتی تحمل میکنید نه منباب خود اتفاق اره اتفاق ، مورد بی ارزش هست ولی اما حسی که بهتون میده هم کوچیکه؟ اون حس اگه ادامه دار باشه بزرگ نمیشه؟ باعث این نمیشه که فکر کنید دیگه دوس تون نداره؟ راستی اگه فکر کنید دوستون نداره هنوزم حاظرید خون تون رو بریزید براش ؟ یا همون قدر که فکر میکنید کم اهمیت اید شما هم بهش کم اهمیتی میکنید ؟ مثه خوره همه وجودتون نمیخوره ؟ بلاتکلیفی رو چه میکنید ؟ نمیخوام 20 سوالیش کنم لوپ مطلب واقعا ازار دهنده اس وقتی حس کنید کسی که هنوزم حاظرید واسه خاطرش واسه این که بهش بفهمونید چقدر دوسش دارین همه کاری بکنید منظورم از همه کاره واقعا همه کار هست بلکه از قبل هم بیشتر فقط برای این که بهش بفهمونید دوسش دارید ، ولی اما وقتی دیگه حال تون خوب نیست از دستش و کاراش و خودشم نفهمه اره نفهمه چون ادما بدون این که متوجه بشن تغییر میکنن وقتی بهش بگید الان تغییر کردی و بگه نه من هنوزم دوست دارم ، اون وقتی که میتونید بهش یه لیست از رفتاراش بهش بدید یه لیست از چیزایی که بهش گفتین و حتی اشاره نکرده بهشون چه برسه به عمل اره همین چیزای کوچیک الان شده یه لیست بلند و اعصاب خورد کن اون وقته که از یه تو گفتنش اعصبانی میشید اما این لیسته از کجا شروع شد هیچکی نفهمید از یه چایی شیرین، اون وقته که به دوست دارم گفتن هاشم شک میکنید. باور کنید که این طور حس ها از هر نوعیش بدترین هست هم خودتون اذیت میکنید هم طرف مقابل تون رو. و همیشه احساس اینو دارید که یه چیزی کمه یه جای کار میلنگه ولی هرکاری میکنید نمیتونید درستش کنید و لی یه چیزی رو میفهمید اونم اینکه باید حد ها تون رو جابجا کنید حد هایی مثل حد انتظار ، حد توقع و امثال هم اگه قبلا انتظار چایی شیرین داشتین الان دیگه نداشته باشین و بفهمید که زندگی بدون چایی شیرین هم شیرینه و امید وارم چایی شیرین اخریش باشه 

 

از نیمه اول سال متنغرم

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۸ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۵۴۸ - تعدادنمایش‌: ۷۲۶
Love Nafas
کلمات کلیدی    |    KeyWords

اقای همسر

حس

دوست

همراه منی

نظرات  (۱)

اره دیگه راس میگه اقامون همیشه یعنی راست میگه و درست 
یعنی من کشته مرده این روانشاسی هاشم اصلا قشنگ میدونه و میهفمه
بازم راس میگه من یه جورایی بد شدم ولی اصلا حواسم نبوده و متوجه یه چیزای کوچولو ولی خیلی بااهمیت نبودم 
زن سربه هوا همینطوریه دیگه هههه
ولی دوستت دارم بازم 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

اگه تیکه ننداختی ههه اشکال نداره عزیزم  ، پیش میاد دیگه مخصوصا با اون همه مشغله فکری و کاری بعضی وقتا ادم یادش میره ، مهم اینه که دوسم داری و دوست دارم ، قبول دارم من یکم بیش از حد حساس ام و وسواس دارم مخصوصا توی دوست داشتن تو (چه از طرف تو چه از طرف خودم) خب حساسم دیگه مثه گلبرگ هههه با من لطیف باش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی