خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۷ آبان ۹۳ ، ۲۲:۳۹

این همه زندگی

 این همه زندگی

 امروز کتاب خوندم، کلی فکر کردم راجع به دیشب که تا صبح حرف زدیم 

به این نتایج رسیدم 

وقتی میشه خندید چرا نه

وقتی میشه از باهم بودن لذت برد چرا نه 

وقتی میشه بهم نزدیک بود چرا نه 

وقتی میشه از زندگی لذت برد چرا نه

این همه صبر کردیم تا اسایش منو فراهم کنی مگه غیر اینه ؟

کنارتم مرد من

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۷ آبان ۹۳ ، ۲۲:۳۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۳۸ - تعدادنمایش‌: ۲۷۵

نظرات  (۲)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ مدیر به نظر نظری :

ممنون دوست خوبم شما هم موفق باشید 
البته ما 2 نفری می نویسیم ولی با یک اسم وبلاگ من نیست وبلاگ مای
تو باش باور کن من اروم ترین لحظه ها رو دارم تو باش مطمئن باش من از بودنت لذت میبرم تو نزدیک تزین موجود به منی فقط باش بقیه چیزام نمک زندگیه 

از باتو بودن افتخار میکنم همسرم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

فدای تو بشم من 
منم به داشتنت افتخار میکنم عزیزدلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی