خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۱ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۹

تغییر

سلام مهربونم کسی که من با خیلی از کارام شایدخیلی وقتا خیلی اذیتت کنم ولی تو اینقدر مهربونی که فراموش میکنی.

یه چیزی هست که واقعا خیلی سخته اونم تغییر کردن یه رفتار که 20 و خرده ای ساله باهاش زندگی کردی، واقعا سخته تغییر کردن 

مثلا وقتی ناراحتم تو یه چیزی میگی منم به جای درست کردنش، بدترش میکنم با حرفام که همیشه همیشه بعدش خودم پشمون میشم و می خوام درستش کنم ولی دیگه حرفمو زدم . ولی همش به خاطر دوست داشتن بی اندازه تو هست

 از امروز سعی میکنم هروقت خیلی ناراحت شدم به جای جواب دادن یکم خودمو کنترل کنم بیشتر مثلا.....   ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥باور کن بعضی وقتا از مهربونی بیش از حد تو پیش خودم خجالت میکشم که با اینکه من اینجوری برخورد میکنم ولی تو در کمال آرامش یه جوری حرف میزنی که من از خودم خجالت میکشم، نمیدونم شاید دلیلش فقط علاقه زیاد باشه ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡بعضی وقتا یه سری رفتا ازت می بینم و مقایسه تو با خیلیا باورکن به این نتیجه میرسم که امیدوارم بتونم واقعا آرامش بدم بهت و لایقت باشم چون تو واقعا آدم خیلی خیلی فهمیده تر از خودمی و برات احترام زیادی قایلم چون از من بهتری، و این به خودم ثابت شده هست♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ حالا شاید خیلی وقتا بهت بگم بداخلاق دیکتاتور ولی در اصل اینا نیستی اتفاقا خیلی هم مهربونی و دوست داشتنی♡♥♡♥♡الان که اینا رو می نویسم دلم خیلی خیلی برااااات تنگ شده 

دوستت دارم باور کن دیوونه وار دوستت دارم 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۱ مهر ۹۳ ، ۲۳:۳۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۵۳ - تعدادنمایش‌: ۲۷۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی