خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۷

ایده های جدید

یوهوووووو سلام عزززززییزم 

گفتم منم یکم کمکت کنم توی دادن ایده های جدید تا کارت راحت تر بشه هههههههه 

خب دیگه منم قول دادم توی نوشته قبلی ههههه یوهووووووو

تو هم قول دادی دیگه ااااااخ جونم

خب بریم سراغ ایده ها  

ایده اول 

عشقمی دیووونه

خب اینم بعدی هههههه

ااااینقدررررررر دوستت دارم

خب می بینی چقددددررررررر دوستت دارم که دنبال راحتی توام انتخاب با خودته هههههههه

در اینده نزدیک باز شما را ایده افشانی میکنیم ههههههه

عاااااااااااشقتم عزیزم

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۲ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۷ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۵۱ - تعدادنمایش‌: ۲۹۴

نظرات  (۱)

ای جانم بله بله حتما کلی موثر بود الان نبوغم شکوفا شدمن که سر حرفم هستم مثه مرد
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

فدای مردم بشم من 
 تو ماه منی عشقم :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی