خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۲۱

کلبه ما

اخ که چقد دلم واست عزیزم تنگ شده 

الان دارم فک میکنم اینجا خودمون دو تاییم یعنی هیچ کدوم از دوستامون نمیدونن که یه خونه درختی داریم تو این دنیا که فقط خودمون دوتاییم واسه هم مینویسیم مهم ام نیست که کی بیاد ببینه چند تا بازدیدکننده داره یا همین که هنوز دوستامون و اشنا ها از این کلبه عاشقونه مون بیخبرن مهم من و توییم  

هرکی هم که کلبه منو تو رو دید واقعا میگم بیاد رسم دوست داشتن رو یاد بگییره رسم این که چه طور کلبه مون بر فراز بلند ترین درخت تو اوج عشق صفا صمیمیت دوست داشتن ارامش بنا شده و هر روز داره میره بالا تر 

یه روز میاد که جوجه هامون بزرگ شدن(میوه های این درخت رسیدن )  اون وقته که میان و جونی ننه بابایی که اون وقت دیگه پیر شدن میبینن که ما دو تا از اولش چه طور عاشقونه و زیبا با ارامش کنار هم به اوج رسیدیم چه طور دو تا عنصر که همه میگن مخالف هم اند ( آب و آتیش ) تونستند که یکی شن انگاری خدا یه روح به دو تا جسم داده 

 

heartدوست دارم همه هستی من heart

 

خونه درختی

موافقین ۰ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۷ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۲۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۲۹ - تعدادنمایش‌: ۲۵۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی