خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۸

14آبان تولد همسر عزیزم

 

                                                               

 

 

سلام به اون لحظه ای که چشای قشنگتو باز کردی 

اول از همه تولدت مبارک اقامون

امروز نتونستم سورپرایزت کنم نتونستم کارایی که دوس داشتمو بکنم ههههه یعنی فهمیدی می خوام یهویی خوشحالت کنم لو رفتم 

خیلی فکر کرده بودم چیکار کنم حالا نشد یه جورایی

تنها چیزی که خوشحالم کرد این حرف دیشب تو بود 

 

[04/11/2015 11:53:51 PM] : به خدا حدس زدنم شاید برا تو یکم یه جوری باشه
[04/11/2015 11:54:02 PM] : اما واسه من عالی بود
[04/11/2015 11:54:08 PM] : خیلی خوشحال شدم

  از ته دلم خوشحالم که دارمت و کنارمی توی این 4سال 

  و از ته دل تولدت تبریک میگم عزیزدلم

همین که هرروز و هرلحظه دارمت وحودتو کنارم بسمه و بهم ارامش میدی 

                                                

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۸ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۴۹۱ - تعدادنمایش‌: ۶۳۶
Love Nafas
کلمات کلیدی    |    KeyWords

تبریک

تولد

همسرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی