خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۱

دوستت دارم، بیشتر از دوستت دارم

سلااام عشق یکی یه دونه ی و همسر مهربونم

خوابیدی الان خب حقم داری والا تا 6 صبح نذاشتی بخوابم هههههه، منم تازه بیدار شدم 

دوستت دارم یه عاااااااااالمه باور کن توی کلمات جا نمیشه باوووووووووووررررررررررر کن دوستت دااااااارم از ته ته ته قلبم

چقدر خوبه شوهر مهربونمم همینقدر دوستم داره 

تازه اونم پایه و پا به پا توی لحظه های زندگیم توی شیطونیا توی شلوغ بازیا از همه مهتر توی عشقمون 

به قول تو چشمای ادم دروغ نمیگه 

دوس دارم زل بزنم توی چشات همینطوری بعد سرمو بزارم روی سینه ات اینقدر فشارم بدی توی بقلت ، نفس توی نفس، سکوت محض صدای قلبو نفسامونو میشنونم

 

 دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم ...دوستت دارم امید زندگیم ، دوستت دارم همسر مهربونم ، دوستت دارم شوهر دوس داشتنیم ، دوستت دارم آقامون 

اینا رو دونه به دونه نوشتم کپی نکردم 

چون احساس من کپی نیست مطمینم جایی نمیشه پیداش کرد ، باور کن تک تک منحصربفرد دوستت دارم 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۹۰ - تعدادنمایش‌: ۳۲۴

نظرات  (۱)

میدونم که میدونی و مفهمی که واقعا حیلی دوست دارم میدونم که میدونی و به این باور و ایمان رسیدی که من و تو یه نفریم تازه کلی عدله و شواهد هم دیدی و هست از من بهتر تویی که پا به پام تا اوج بینهایت میایی و تو همه چیز باهام شریک میشی عاشقتم دوست دارم عزیزم 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

خدایا شکرت به خاطر این عشقی که بهمون دادی
دوستت داااااااارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی