خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....

سلام سلام 

بعدا میام اینجا رو کامل می کنم 

حسین+دکترا

....

خب نوشته قبلیمو پاک نکردم الان کاملش می کنم 

امروز 16 اسفند من ازمون دکترام رو دادم متوسط دادم امیدوارم نتیجه خوبی داشته باشه 

و اینکه من امروز فهمیدم حسین داره ازدواج می کنه وااااااقعا از ته دلم خوشحالم امیدوارم طرفش لیاقتشو داشته باشه 

هرچند حسین کم لطفی کرده ما دیر فهمیدیم ولی خب هردومون دوستش داریم و براش بهترین ها رو ارزو می کنیم 

فکر کنم از این به بعد ازمون خیلی دور بشه چون داره میره از پیشمون یکم اونطرف تر ولی غلط می کنه ما رو فراموش کنه 

عین داداش برام عزیزی خیلی هم به من کمک کردی و هم عشقم کلا یه طرف رابطه ما دوتایی 

حسین نمیشه این صفحه رو نشونت بدم ولی واقعا برات ارزوی خوشبختی می کنم و از همین الان دلم یه جورایی داره برات تنگ میشه 

حالا چه جوری ما دوتا نقشه هایی که برات کشیده بودیمو عملی کنیم ههههه 

هرچند امشب قراره بیایی برامون توضیح بدی ببین حسین یه شیرینی درست حسابی باید بدی فکر نکنی می تونی در بری از دستمون هههه

ارزو می کنیم برات سلامتی ،شادی و ارامشو اسایش هرکجا که هستی 

                                                                هردومون خیلی دوستت دااااریم


گفتنیا رو که ملکه زندگیم گفت 

منم خوشحالم که داری ازدواج میکنی امید وارم همیشه مثه من و هم نفسم خوشحال و عاشقونه و خوشبخت زندگی کنی  واقعا واسه منم یه برادری یه دوست خوب ، ولی اینا باعث نمیشه که نقشه ها مو نو منو وجودم سرت پیاده نکنیم راستم میگه شیرینی باید بدی توپ چون اولا دیر گفتی هر چند حدسش رو زدیم مخصوصا هم نفسم با اون خواب توپی که برات دید فهمیدیم داره یه اتفاقایی می افته دوما به هر حال ما دو تا با بقیه فرق میکنیم

واست  ارزوی موفقیت و خوشبختی و خوشحالی  میکنم

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۶ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۴ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۴۹ - تعدادنمایش‌: ۲۷۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی