خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۴۰

دورم خالیه ...

ایوا:

چقدر حس بدیه دورت خیلی ها هستن که ادعا میکنن اونم از نوع رفاقت ولی خوشبختانه الان نیستن و تو میفهمی نباید همه چیزتو بزاری پای کسایی که فقط هستن 

.

.

.

من خیلی ...حتی دیده شده توی خیلی وقتا توی بدترین شرایط خود لعنتیمو اذیت کردم ولی پاش موندم 

دلم گرفته ازشون

دورم خالیه 

به جز یه نفر که همراه زندگیمه 

یادمه همیشه میگفتی به خاطر اینا خودتو اذیت نکن و من نمی فهمیدمو خودمو ....

امروز بهش رسیدم 

من هم حساسم هم کینه‌ای

فکر نمیکنم بتونم مثل قبل باهاشون برخورد کنم 

رابطه مو کم میکنم و خیلیاشون رو حذف میکنم از لیست

خودشون میفهمن 

امیدوارم 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۴ مهر ۹۵ ، ۱۵:۴۰ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۴۷ - تعدادنمایش‌: ۳۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی