خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۱

همه چیز درست میشه

eva(ایوا) :

سلام به همدم زندگیم و وبلاگ خونای عزیز

یه مدت خیلی تنبل شدم تا 11 ظهر می خوابم یکسال میگذره از دفاع کردن 31 شهریور پارسال فارغ النحصیل شدم 

الان تصمیمای جدید برای زندگیم دارم , دوباره می خوام درس بخونم یه جورایی بهش عادت کردم نباشه حالم خوب نیست

باید صبحا زود بیدار شم برم پارک یه دوری بزنم 8 صبح 

هوا داره سرد میشه 

تو هم خیلی درگیری و سرت شلوغه بهت قول میدم همه چیز درست میشه به زودی

 

 

منبع یه بخشایی و عکس (http://onemansdream.blog.ir/)

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۱۷ - تعدادنمایش‌: ۴۳۳

نظرات  (۱)

" باید صبحا زود بیدار شم برم پارک یه دوری بزنم 8 صبح "
بعله شدیدا موافق ام 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی