خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۶

دلم می خواد بنویسی

سلام نفس من 

از امروز می خوام مشخص کنم کی داره مینویسه یه اسم برای تو انتخاب کنم و یه اسم برای خودم , اووووووم دارم فکر میکنم اها تو بهم میگی بیشر از همه "eva(ایوا همون خانمی)" تو هم "wall.e(والی همون اقای خونه)"

eva: خیلی وقته ننوشتی که من بخونم حرفای ارامش بخشتو 

 حالا من می نویسم عیب نداره تو نرسی من که میرسم بنویسم 

چه روزایی شده درگیر کارو کارو کارو درسو درسو درس 

کمتر میبینمت برعکس هم زندگی میکنیم من بیدارم تو خوابی , من خوابم تو بیدار 

واقعا دلم می خواد بیشتر ببینمت , شاید بگی خب تلاش میکنیم برای زودتر کنار هم بودن , اهوم 

به هرحال من دلم می خواد بنویسی و بیشتر کنارم باشی همین 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۶ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۴۴ - تعدادنمایش‌: ۲۹۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی