خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۰۹

همراه منی

 

 

 

 

می خوام بگم واقعا هیچی بلت نیستم هرچی یاد گرفتم حالا به جز ریاضیlaugh از توی و محبت تو که اینقدر با مهر و محبت با صبرو حوصله اینقدر وقت میزاری و همراه منی واقعا یه فرشته ای, اینقدر همراهی که از خواب و همه چیزت میزنی تا کار منو پروژه منو و راه بندازی بهم چیزی یاد بدی تا من همیشه اول باشم البته منم استعدادشو دارم هااااااااااااااا

 

کاش بتونم همراه خوبی برات باشم توی لحظه لحظه زندگیمون 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۰۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۵۶ - تعدادنمایش‌: ۳۰۰
Love Nafas
کلمات کلیدی    |    KeyWords

همراه منی

نظرات  (۱)

فکر نمیکنم ، فکر کنم بزرگ نمایی میکنی ، خودت کردی و داری میکنی واقعا هم ، تازه با اون روش اموزشی من مطمئنم هیچی هیچکی چیزی تو مخش نمیره ولی این بخش این که استعداد داری و همیشه هم باید بهتر هرکسی باشی رو قبول دارم و البته دوستم دارم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

من فقط می تونم بگم : دوستت دارم مرد زندگی من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی