خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۱

قدرنشناس...

سلام مهربون من 

امروز داشتم با یکی از دوستام حرف میزدم یکی رو دوس داره که اون طرف اصلا نمی خوادش بهش گفته قدت 10 سانت از من کوتاهتره و ... این دوست من حاضر شده از همه چیزش بگذره یعنی کنار بیاد باب دل اون ولی به نظر من داره بهونه میاره و اینو نمی خواد وگرنه مگه میشه قدت بشه دلیل نخواستن کسی  .... من به اون طرف میگم قدرنشناس

 

بریم سرموضوع خودمون منم یه جور قدرنشناسم میدونی چرا 

چون تو همه جوره منو دوس داری 

هرکار اشتباهی هم میکنم بازم میگذری میبخشی بازم باهام به بهترین شکل ممکن برخورد میکنی

میگن کسی که بدونه تو مقصری و بازم ببخشدت یا مادرته یا عاشقت , تو واقعا عاشق منی 

دوس دارم ناراحتت نکنم دوس دارم درست بشم دوس دارم آزارت ندم به بعضی از رفتارام

امروز بعد حرفا و توضیحاتت فهمیدم بازم اشتباه کردم 

میبینی منم قدرنشناسم , قدر عشق تو رو نمیدونم درصورتی که با تموم وجودم دوستت دارم

عااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۳۶ - تعدادنمایش‌: ۳۸۷
Love Nafas
کلمات کلیدی    |    KeyWords

عاشقانه

نظرات  (۱)

سلام خانوم خانوما همسر خودم 
جالبه قد یه نفر بشه علت جدایی خب مسلما بهونه ای بیش نیست ، اون قد ام مرد نیست مثه ادم بگه دیگه نمیخوامت تا بنده خدا تکلیف زندگی شو بدونه و خودشو و قد شو مقصر ندونه 


برای من همین قدر بس که دوست داشتن تو درک میکنم و تو هم دوست داشتن منو درک میکنی ،  دوست داشتنی من 

پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

برای منم همین بسه که میدونیم, هرجند هر چندوقت یه بارم اذیتت میکنم ولی خب میدونم که دوستت دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی