خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۸:۰۲

تولد اون نصفه خودم

سلام سلام 

سلام به خانومی 

به به امروز روزه تولدت همسری هستش 

 

تولد عزیز دلم

 

اون قد دوست داشتنی هستی که چند تا جشن تولد داشتی از طرف خانواده و دوستان و من امیدوارم همه شون عالی باشه و بهت حسابی خوشبگذره 

این چند وقته انون قد درگیر کارام و مشکلاتی بودم که همسری فک میکرد امروز یادم نیست ولی خب نمیدوسنت من هر چند ساعت یه بار به خودم یاداوری میکردم که تولدش کی هست 

امیدوارم توی این پاییز و زمستون و بهار و تابستون که تکراری هست موفقیت هات تکراری نباشه و حسابی پله ها موفقیت بالا بری 

پخس اهنگ تولد عربر دلم

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۷ آذر ۹۴ ، ۰۸:۰۲ موضوع: - تعدادبازدید:۳۴۲ - تعدادنمایش‌: ۴۱۳
Love Nafas
کلمات کلیدی    |    KeyWords

تبریک

تولد

تکرار نشدنی

دوست

عشق

همسرم

نظرات  (۱)

هههه دیووونه اول از همه کلی با تیتری که زدی حال کردم و خندیدم اصلا روانی 
اره فکر میکردم خب یادت نیست ولی ضایع شدم خداروشکر 
خودمم برای خودم سلامتی و دلخوش کنار تو رو آرزو می‌کنم 
دوستت دارم 
مرسی که کنارمی
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

دوست دارم ، تولدت مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی