خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۸

4آبان 91 یهویی الان

سلام ههه الان دارم میخندم بنا به دلایلی

4آبان

 

سال 91,  امروز که روز عالی بود بی نظیر یه جورایی, الانم همه چیز عالیه بی نظیر مثل همون روز 

نمیدونم چی درونمون تغییر کرده بعد از این سالا ولی بازم من همونجور دوستت دارم تو هم بیشتر دوستم داری

لیست چیزایی که تغییر کرده:

مقدار عشقمون 

مقدار محبتمون 

مدل مهربونیمون و اینکه تو همه چیزتو به خاطر من میزنی ازشون تا من فقط خوشحال باشم 

ولی یکم کم طاقت شدی 

حسودتر شدی 

حساستر شدی 

دل نازکتر شدی

هههههه فهشم جدیدا یادت گرفتی 

ولی دیوونه ای هنوزم

دوس داشتنی هنوزم 

خب اینم از این لیست تموم شد 

ولی اخرش می خوام بگم بهت دوستت دارم از ته دل میدونی چرا

چون همیشه کنارم بودی توی این چندسال هوامو داشتی و این چیزای هیچ وقت تغییر نمیکنه مثل عشقت بهم مطمئنم 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۸ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۹۹ - تعدادنمایش‌: ۳۹۸
Love Nafas
کلمات کلیدی    |    KeyWords

تبریک

تکرار نشدنی

دیدار

عشق

همراه منی

نظرات  (۱)

سلام به همه زندگیم 
همچنین روزمون مبارک همدمم 
دیگه نبود هههه یکم فک کن میخوای کمکت کنم :* دوست داشتنی من عاشقتم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

نه دیگه همه رو گفتم تازه هنوز مراعتتو کردم ههههه
اخیش چه لذتی داره جمله اخرت :D ههه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی