خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۷

سراغاز مجدد

 

لحظه های ناب

 

درود به سراغاز زندگیم 

خب واقعا سر اغاز زندگی می ، اون کسی زندگی میکنه که خوشحال هست وگرنه فقط زنده است . منم خیلی وقتا فقط زنده ام ولی وقتی تو پیش می واقعا زندگی میکنم چون خوشحال ام عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم ، محبت را در قلب تو یافتم ، با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست ، همسر خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی ، خوب من، برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌دهند ، چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی، و من خوشحالم که  روز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در کنارم میبینم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم که چون تویی را به من هدیه داد

سالگرد یکی شدنمون مبارک

البته من روز 4 ابان این پست گذاشتم و انتشار ندادم و امروز که 9 ابان هست انتشارش میدم ببخشید واقعا  ولی همه لحظه های زندگیم با تو یه سراغاز جدیده یه عیده واسم چه اون روزایی که باهم بحث میکنیم چه وقتایی که میخندیم و خوشحالیم ولی باور کن لحظه به لحظه زندگیم با تو با شکوه ساخته میشه واقعا به خودم و به تو تبریک میگم و از این که کنارمی بهترین و کامل ترین از هرچیزی که فکر شو بکنی دارم اعم از خوشحالی ، لحظه های ناب زندگی و همه چیز 

دوست دارم همسرم 

روزمون شاد هم نفسم 

 

 

 

زندگی به سبک عشق

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۷ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۲۷ - تعدادنمایش‌: ۳۷۹
Love Nafas
کلمات کلیدی    |    KeyWords

اقای همسر

نظرات  (۱)

چقدر قشنگ نوشتی چندبار خوندمش, مسی
زندکی کنار تو درجه 1 هست 
فدای تو بشم با این همه مهربونیت
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

خوشحالم دوست داشتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی