خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۴

one sentence everyday

دوست دارم تو برترین باشی همیشه به هر قیمتی باید بهترین باشی و هیچ کس حق نداره چیزی بهت بگه هیچ کس تحت هیچ شرایطی

...................................................................

حالا بگو چیکار کنم بخندی واسم

به من که خنده تو به هر قیمتی و هرچی حال میده 

.............................................................................

22.07.2015 20:52
اگه یهو پیش بیاد چی یعنی اگه پیش بیاد میزاری میری
پیش نمیاد
اگه امد
دوباره باید ببخشیم

ولی من نمیخوام اگه پیشم امد بری

این درسته

این که گفتی

مهم نیست کی گفته باشه مهم اینه رفتنی درکار نیست همیشه باید از بس همه چیز مشترک بر امد

............................................................................................................................................

- نمی تونم بهت بفهمونم چقدر دوستت دارم 

....................................................................

( البته جز گفته های همسری نیست اما خب ) تقریبا همه کارایی که قبلا میگفت میکنم و بعد یادش میره رو الان داره میکنه 

............................................................................................................................................

- واقعا دیدم بجز تو هرکسی در هرجایگاهی میبود همچین کاری نمیکردم

..............................................................................................

- یادته فونت ویندوزتو درست کردم 

.........................................

- باید شخصی سازیت کنم

................................................................

[12:55:12 AM]:

کاش یه جوری میشد که هیچ وقت
 به این چیزا فکر نکنی که من تو رو
 یه ثانیه بعد از ثانیه قبل
 کمتر
 دوست داشته باشم
حتی وقت هایی که اعصابم از دستت خورد بوده
 بازم هیچ وقت نشده ثانیه ای برابر ثانیه قبل بشه چه برسه به کمتر
 اینو از اعماق وجودم گفتم

.......................................................................

دنیا از ان من است وقتی لبت خنده باشه

این دنیا رو حتی با توام قسمت نمیکنم
چون یه هدیه از از همه زندگیم

 

 

 

توضیح :جمله های آبی مال منه و قرمز مال همسر مهربونم به اینجام یه سری بزنید

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۴ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۳۸ - تعدادنمایش‌: ۳۹۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی