خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۰

کاش زودتر سرم داد میزدی ...

سلام به کسی که بودنش ارامشه 

و سلام به دوستانی که میخونن 

همیشه میگن خیلی خوب فکر کنید بعد یه چیزی یه حرفی یه تصمیمی بگیرید 

متاسفانه من یه اشتباهی کردم که اثراتی که روی فکرو اعصاب تو گذاشته رو نمی تونم جبران کنم بشه مثل اول بخدا پشیمونم هیچ کی نمی تونه درک کنه چقدر ناراحتم. درسته باید از الان به فکر اینده باشم که بیشتر از این اذیتت نکنم ولی همینم که اینقدر اذیت شدی نمی تونم خودمو ببخشم , الان با بغض دارم می نویسم 

من همیشه از روی عصابانیت یه حرفی میزنم که اشتباهه تا الان تجربه بهم ثابت کرده . قبول دارم و تو حق داری تمام این تصوراتو در مورد من بکنی که من مغرورمو لجبازو خودخواهم چون شاید غیرعمد رفتارم این اثرو گذاشته 

وقتی توی گرما برای کارای دیگه ام بیرون رفتم ولی یه کاری رو نکردم حق داری فکر کنی که اولویت تو کمتره به حق میدم ولی واقعا اینطوری نیست 

 دوست داشتن رو اگه با رفتارم نشون ندم نباید توقع داشته باشم تو بفهمی , تنها رفتاری رو رکه می تونم ازش دفاع کنم اینه که هیچ وقت بهت دروغ نگفتم و یا فیلم بازی نکردم .پس توی دوست داشتنم هیچ حرفی نیست  ولی رفتارای اشتباهی داشتم که خودم متوجه شون نبودم که دارم تو رو اذیت میکنم 

پس من اشتباه کردم تا الان , همه چیزم اشتباه بوده باید خودمو بکوبم و از اول بسازم 

کاش ما ادما یکم دقتمون رو بیشتر کنیم . دوستایی که نوشته منو می خونید توروخدا کسی رو که دوستش دارید اذیت نکنید میدونم خیلی وقتا نمیدونیم ولی سعی کنید بفهمید بخدا اینقدر عذاب اوره 

هیچ چی این عذابی که الان دارم میکشم رو نمی تونه اروم کنه مگه بتونم تورو اروم کنم یعنی بشه تغییر کنم چون خودم می خوام, چون تو رو می خوام 

الانم که دارم اینو می نویسم رفتی پیش مرتضی تا یکم حالو هوات عوض شه و اروم بشی 

نمیدونم الانم دوست داشتنمو باور میکنی یا نه, بخدا نمی تونم جلوی بغضمو بگیرم 

 

 

از همه می خوام این اشتباهات منو تکرار نکنید بخدا تاوان سختی داره

حالا من توی خونه به بهانه دندون درد تونستم بلند بلند گریه کنم و همه میگفن یعنی دندونت اینقدر درد داره , منی که برای درد دندون تا حالا گریه نکردم , و یا حتی توی دندون پزشکی وقتی امپول میزد تونستم چشامو ببندم و اروم اشک بریزم ... 

ولی از همتون می خوام هواستون به کارایی که می کنید باشه اونم وقتی یکی هست که دوستش دارید نذارید توی دلش بمونه اثرات کاراتون و ذره ذره جمع بشه تا یهو فوران کنه بخدا اونوقت بد ضربه می خورید 

یه وقتایی نمیشه دیگه درستش کرد نمونه زیاد دارم 

 

 

الان این تیکه حرفم فقط فقط مخصوص همه زندگیمه : کاش اونشب میشد محکم بزنی گوشم

 

 

                     دوستت دارم

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۰ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۴۰۵ - تعدادنمایش‌: ۴۴۸

نظرات  (۲)

۰۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۵ شهریار صامت
درس های جالبی بود...
مفید.. ولی کو گوش شنوا..
تا جداگونه برای هرکس اتفاق نیفته حالیمون نمیشه که نمیشه نفس خانم..
بازم از این کلاس و درسا برامون بزارین..))::
پاسخ مدیر به نظر شهریار صامت :

اره نمونه اش خودم که نمیفهمیدم
ممنون که حداقل خوندید...
یکی باید به خودم درس بده جناب 
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۹ چشم به راهم ...
ان شاالله درست میشه :)
پاسخ مدیر به نظر چشم به راهم ... :

درست شد 
یعنی راهی به جز درست شدن نداره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی