خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۰

ساده های بی تکرار

دیوونه این دوست داشتنتم

وقتی بهشون فکر بکنی 

فکر کنم به داشتنشون افتخار میکنی 

یه وقتایی ساده رد میشیم از کنار همین کسی که دوستمون داره 

همین کسی که همه چیزه زندگی مونه 

من خودم شده توی یه لحظه های بد و اوج عصبانیت توی موقعیت هایی که اصلا نامربوط به جفتمون بود 

سریع فقط ذهنمو بردم سمت تو 

و همه چیز اروم شده 

برای همین میگم از کنارش سریع رد نشیم 

امیدوارم همه تجربه اش کنن 

دوستت دارم 

(نوشته ام اورجیناله)

موافقین ۲ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۰ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۰۶ - تعدادنمایش‌: ۳۴۷

نظرات  (۲)

۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۹ رضا فاطمی
بسیار متن ساده و زیبایی بود..
همچنین عکس ..
لایک....
پاسخ مدیر به نظر رضا فاطمی :

ممنون دوست عزیز
واقعا حرف نیست فقط 
به صورت عملی تجربه اش کردم 

و واقعا اثر گذار 
اگه لحظه ای یاد نکنم افسرده میشم اونم شدید و عواقب چند روز دوری رو دیدی خودت 
همیشه دوست دارم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

من بیشتر مخلصتم عزیزدل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی