خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۴

به خودم می بالم

 

تفاهم معنیش این نیست که توچیا مشترکین 

                                        تفاهم یعنی کنار امدن با تفاوت های هم

 

 

اب اتش

 

به خودم می بالم که در این عصر یخی
همسری دارم که دلش آینه ی خورشید است

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۴ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۳۱۳ - تعدادنمایش‌: ۳۸۰

نظرات  (۱)

مرسی بابت یاداوری معنی دوباره تفاهم 
منم بهت افتخار میکنم توی لحظه لحظه زندگیم

پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

واسه خودمم نیاز بود فک کنم دفعه سومه که اینو مینویسم تو وب  ولی مثل کتاب مردان مریخی زنان ونوسی اینم باید هرچند مدت یه بار یاد اوری کنیم به خودمون حدالقل بعدا تو خونه مون مطمئنم تابلو میکنیم میزنیمش به دیوار  

دیوانه وار دوست دارم دیونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی