خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۳

تو برای خوب بودن حالم بسی

3ساعت دارم فکر میکنم به این نتیجه رسیدم :

تو تموم چیزی هستی که من توی زندگی دارم

پس هیچ دلیلی برای ناراحتی و عصبانیت و دلخوری ندارم 

باور کن باورش دارم 

   

 

وای چقدر خوبه وقتی یکم فکر میکنم 

دوستت دارم عزیزم

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۳ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۷۵ - تعدادنمایش‌: ۳۰۲

نظرات  (۱)

فدات بشم من 
پس خوب میدونی وقتی میگم "تو همه دنیایه منی "یعنی چی واقعا هیچ دلیلی منباب دلخوری و اعصبانیت وجود نداره 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

دنیای من دوستت دااااااااااااااااااااااااارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی