خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۹

سردرگمی

فردا میرم سالن مطالعه تا تموم کنم هرچی کموکسره توی راه برگشتم از دانشگاه یکم پیاده میام تا با خودم فکر کنم باید اول با خودم کنار بیام

 4شنبه میرم پیش استاد 

.

.

.

بعدش نمیدونم چی

بازم نمیدونم چی

فقط میدونم خوبه که تو کنارمی وگرنه نمیدونم چیکار میکردم 

فکر کردن بهت ارومم میکنه

توقع دارم یکم بهتر باشم 

قول میدم باشم بهتر 

.

.

گله هایی که ازت دارم :

توقع ندارم چیزی رو توی خودت بریزی که بعد باعث ناراحتی و دلخوری بشه همون 5شنبه ها مثلا قبلا بیا هرچی توی دلمونو بریزیم کنار 

باور کن حرف زدن با هیچ کی به جز تو ارومم نمیکنه بعضی وقتا بزار فقط بمونم حتی بدون حرف , تو که منو خوب میشناسی

تو همیشه میدونی ذره ای ناراحت باشی از دستم بقیه روزم زهر میشه, با دلخوری نرو هیچ وقت چون بقیه روزم بغض میشه 

 

 

هرچند دوس دارم اینا رو همه رو الان پاک کنم 

ولی ولش 

می خوام حال هردومون بهتر باشه همین 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۹۶ - تعدادنمایش‌: ۳۲۳

نظرات  (۱)

دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی