خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۴

استارت دوباره

سلام به عزیزم که دلمو خوش کرده بودم وبو اپ کنه هههههه 

امروز واقعا دلم برای همین فضای کوچولوی خودمونی خودمون 2تا خیلی تنگ شد 

الان توی سالن مطالعه داشنگام تا یه بار دیگه شروع کنم

بعد این مدت کوتاه شایدم بلند, بعد این اتفاق اخیر شاید اسمشو بتونم بذارم فاصله 100درصد ظاهری جدید, می خوام بنویسم 

شاید همه چیز دست به دست هم داده من از یه چیزایی عقب بمونم در نظر خودمون, شایدم بعضیا بدشون نیاد نصیحتم کنن مثلا استادم و بقیه و بگن از بس تو ....

میزنم به اون در که فراموش کنم ای کاش هامو 

دلم میدونی به چی خوشه 

خب معلومه تو 

تو که خوب میدونی دوری و فاصله یه معنی مزخرف از لحاظ عوام بیشتر نداره 

درسته خیلی اذیت کننده هست 

ولی اون ته ته دلم خودت میدون چه خبره 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۴ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۶۴ - تعدادنمایش‌: ۲۹۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی