خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۲۳

For My Love

سلام به همسر عزیزم که یه جورای خاصی دیوونست

 اصلا بر فرض محال همه همسرشونو دوس دارن ، همه هم عاشقن 

این عشق من یه جور دیگست یه فایل txt به من داده به اسم For My Love بعد اومده توش تمام فایلای نصبی رو جدا کرده با ادرس سایتی که باید بگیرم ازش، جلوی هرکدومم توضیح داده برای چی استفاده میشه ، باور کنید کلی زمان میبره 

 جدی هرمردی باشه میگه برو بابا کی حال داره به منچه 

تازه من هیچی نگفتم خودت این کارو کردی 

این هنوز یه نمونه از این دیوونه بازیاته 

 میفهمم چقدر برات اهمیت دارم که زمانتو صرف کارای من میکنی، باور کن متوجه ام چقدر دوستم داری

اصلا دیوونه ای بخدا 

 باور کن عزیزدلم اینو جدی میگم هرچی دوستت داشته باشمم کمه 

 وقتی میبینم اینجوری محبت میکنی بهم یاد یه سری برخوردام میفتم خجالت میکشم 

 بخدا امیدوارم لایقت باشم ، لایق این عشقت ، تموم سعیمو میکنم توی زندگیمون ارامش داشته باشی کنارم 

  اصلا نمی تونی درک کنی چقدر بهت افتخار میکنم، چقدر پیش خودم حس غرور دارم از داشتنت 

 دوستت دارم با تمام وجودم 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۱ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۲۳ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۷۵ - تعدادنمایش‌: ۳۱۳

نظرات  (۱)

همه اش از سر ذوق و شوق بود واقعا خسته نشدم هیچ کلی هم حال کردم 
دوست دارم عزیز دلم تو تاح سرمی لیاقتت و ارزشت خیلی خیلی زیاده عزیزم منم که فقط کنار تو اروم میشم همین که مطمئنم میفهمی و درک میکنی واقعا از ته دلم با تمام وجودم دوست دارم واسه من کافیه و  بزرگ ترین دلیل واسه شکر گذاری و بهترین هدیه 
دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی