خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۷

مثه کوه

 

wall-E  my love

 

 

سلام اول از همه به عشق خودم به همه زندگیم عید نوروز سال 1394 رو هم تبریک میگم

چند وقتی بود که نیومده بودم اینترنت اونم واسه خاطر این بود که دلخوشیم رفته بود مسافرت و متقابلا به خونه درختیمون ام سر نزده بودم سالی که گذشت سال بدی نبود هرچند خوبم نبود و از لحاظی شاید بد بود همش به دلتنگی گذشت اما امسال امیدوارم که مثه پارسال نگذره یه کار خوب پیدا کنم و یا ایجاد که واسه همیشه به این دل تنگم خاتمه بدم . امسال  سعی میکنم ادم شم بعدش دیگه عزیز دلمو اذیت نکنم اما خب پیش خودمون بمونه یه حالی میده اذیت کردن مخاطب خاص حرص شو دربیاری بیاد بزنه غر بزنه واقعا دوست داشتنی تر میشه البته اگه بجا ها باریک نکشه 

واقعا دوست دارم و میخوام مثه کوه پشتت باشم  و یه همراه خوب شونه به شون ات همه سعی ام میکنم این عالی که من کنار تو و تو کنار من به ارامش میرسیم این همه سال هم دیگه رو میشناسیم و هم نفس هم ایم وقتی صحبت این همه زمان بشه به طبع بحثا مجادله ها هم بوده و هست یعنی اگه نباشه به قول تو یه جا کار لنگ میزنه اما واقعا خوشحالم که مشکلات مون نتونستن تو رابطه مون تاثیری بزارن و به بهترین شکل تونستیم حل کنیم شون و این خودش سندی بر عشق با ارزش بین مون هست و بجا فاصله گرفتن از هم بیشتر بهم نزدیک شدیم با این که هر دومون ادمای واقعا مغروری هستیم شده چند بار پشت سر هم واسه خودمون غرور مون رو بشکنیم که البته درست ترش اینه که واقعا غرور بین مون معنی نداشته و نداره که بخوایم بشکنیمش واقعا دوست داشتن ما رو نمیشه حتی تو خود دوست داشتن گنجوند و جا دادش چرا که خیلی فراتر از این حرفاست واقعا منبهت افتخار میکنم که کنار من ارامش داری این که منو دوست داری باعث غرور هست واسم این که خیلی راحت میتونیم ناراحت مون رو بهم بگیم این که اگه از چیزی خوشمون نیومد و بخوایم بهترش کنیم میتونیم راحت بخوایم و راحت تر سعی کنیم که درستش کنیم که البته قبول دارم باید من خیلی چیزا رو داخل خودم درست کنم اون قد شوهرت درب و داغونه و گیر میده که تو فکر میکنی تو باید یه چیزی رو داخل خودت درست کنی ولی باور کن تو بهترینی از همه نظر دوست دارم همینی که هستی رو دوس دارم 

من خیلی از این انیمیشن wall E خوشم میاد واقعا خوش ساخته خیلی داستان فیلم شم عالیه پیشنهاد میکنم حتما حتما ببینیدش از اون فیلماست که ارزش داره یه مقدار از فضا هارد تون رو بهش اختصاص بدید این عکسه هم که ازش درست کردن خیلی قشنگه 

اینم لینک دانلود امیدوارم خونه مون فیلتر نکنن 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۰ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۷ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۹۷ - تعدادنمایش‌: ۳۳۹

نظرات  (۱)

چقدر عکس باحالیه باور کن حس امنیت میده وقتی اینجوری کنارم وامیستی احساس قدرت میکنم هرچی دلم بخواد میگم حتی به تو هههههه
دوستت دارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی