خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۹

خود دوست داشتن میشه معضل

سلام همسری گلم

خیلی از ماها همدیگرو خیلی دوس داریم ولی بلد نیستیم چه جوری همو دوس داشته باشیم و نشون بدیم این محبت رو ، و به روش خودمون عمل میکنیم که شاید اشتباه باشه

 احساس میکنم فکرام، برخوردام، روش هام برای دوست داشتن تو اشتباهه

  مدل و جوری که دوستت دارم رو تو دوس نداری 

 برای همین کارام نتیجه معکوس داره

 ما باید دوستت داشتنو یاد بگیریم  

 ببخش عزیزم به خاطر منطقی نبودن برخوردم 

البته خودم حدس میزنم چیکار نباید بکنم 

سعیو سعیو سعی میکنم برای ارامش داشتنت کتار من 

چون هدف زندگی منوتو همینه ارامش کنار هم 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۰۹ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۹ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۸۴ - تعدادنمایش‌: ۳۳۱

نظرات  (۱)

فک کنم واسه بار چند مین بار(بیش از میلیارد)
من خود همین تو دوست دارم 
تو خوبی عزیزم خیلی ام خوب دوست داشتنت که عالیه مثه خودت 
دس به طول و عرض و ارتفاع همسر من نزن 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

هههه چشم عزیزم 
فقط یکم رنگی رنگیش میکنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی