خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۲

بودن مخصوص

سلام سلام به عشق زندگیم 

جیگر منی تو

خودت نمیدونی وقتی که توی کتابخونه ( سالن مطالعه ) بودم بهم اس دادی و گفتی"تماس می تونی بگیری بعد صداتو بشنوم بهم *زنگ بزن هروقت بیکار شدی *"

منم خواستم اذیتت کنم گفتم باشه عزیزم باید لباس بپوشم الان حسش نیست:Dبعد می پوشم میام بیرون میزنگم بهت عزیزدلم

ولی اومدم بیرون 

 بعد بهم گفتی بلند شو نمی خواد دیگه بخونی، بیا پیشم 

چقدر خوشحال شدم و کیف کردم 

وقتی یکی رو داری که اینجوری دوستت داره باور کن خیلی ارزش داره

بی نهایت دوستت دارم 

من کلا دوس دارم بهم دستور بدی امر کنی بگی اینکارو بکن 

اینجوری احساس میکنم خیلی خیلی تر ترترتر دوستم داری و برات مهمم 

100درصد میدونم این حسو انرژی توی نوشته هامو تو درک میکنی و بهت میرسه

 

موافقین ۱ مخالفین ۱ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۴ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۳۲ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۹۸ - تعدادنمایش‌: ۳۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی