خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۳

چقدر سخته دوس داشتن

سلام می خوام یکم حرف بزنم تا اروم بشم 

الان داشتم با یکی از دوستامون حرف میزدم ، تازه میفهمم چقدر سخته دوست داشتن یکی، وقتی از روز اول فکر میکنی قراره کنار هم ارامش داشته باشید ولی اینجوری حاضر نیستیم یکم سعی کنیم تا شرایط ارومتر بشه و هی همدیگرو مقصر میدونیم، میگیم چرا اون اینجوریه

تازه میفهمم خیلی چیزا باید باشه تا واقعا 2نفر کنار هم اروم باشن

نمیدونم چرا همش از طرف مقابلمون توقع داریم ، هی میگیم پس من چی ، مگه من ادم نیستم ، اینا همه باعث میشه تا ارامش بره و تنش ایجاد بشه

نمیدونم شاید من اشتباه میکنم 

ولی چیزی که میدونم اینه که گاهی وقتا فقط کافی بگی دوستت دارم و کنارتم تا همه چیز ااروم بشه

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

بخش اختصاصی تو:

دیشب بهت گفتم جدیدا خیلی عمیق تر دوستت دارم 

وقتی می خوام فکر کنم و حرف بزنم بگم "من" این من یعنی منو تو 

باورت میشه تا الان که عشقم نسبت بهت بی نهایت بوده از ااین به بعد شده بی نهایت ترترترتر 

اگه نمیدونی بدون که اگه تمام عمرمو به پات بریزم نمی تونم خیلی خوبیاتو جبران کنم 

  عشق من نسبت به تو به خاطر خودته به خاطر نگاهته به خاطر قلبته مهر من نسبت به تو به خاطر عشق تو نسبت به منه 

من آینه ی توام

                           در حلقه‌ایم با تو و چون حلقه بر دریم

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۱ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۳۳ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۲۳ - تعدادنمایش‌: ۴۱۴
Love Nafas
کلمات کلیدی    |    KeyWords

همسرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی