خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۸

سکوت شلوغ

.

.

.

.

کاش بتونم مدیرت کنم خودمو وقت ناراحتی ، دهنمو ببندم ، تموم ناراحتیمو نشون میدم ، این ضعف منه 

می خوام چند روز تنها باشم 

یکم سکوت کنم 

حرف نزنم 

یاد بگیرم کی و کجا حرف بزنم 

...روز

سکوت 

فکر کردن 

به امید درست شدنم 

باید این اخلاق گندو بزارم کنار 

باااااااااید عوض بشم 

.

.

.

به جون خودم درست میشم عشقم 

.

.

.

.

 

موافقین ۱ مخالفین ۱ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۸ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۸۲ - تعدادنمایش‌: ۳۱۴

نظرات  (۱)

۲۷ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۴ رژیم لاغری
خیلی خوب بود
پاسخ مدیر به نظر رژیم لاغری :

اینکارو واقعا می خوام بکنم چون ضعف دارم ، اونم ضعفی که باعث خیلی از مشکلات میشه
برای خوب یا بد بودنش ننوشتم که
به هرحال ممنون از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی