خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۷

"من"بی فکر

سلام زندگیم

ای خدا چرا هی اینجوری میکنم 

نمیفهمم ولی بعدش میفهمم

نیتم یه چیز دیگست ولی اشتباه میکنم 

باور کن اصلا فکر نمیکردم

یه 1ساعتی فکر کردم 

واقعا ببخش این من بی فکرو که اینقدر اشتباه میکنم 

      با تموم این اشتباهاتم، فقط دوستت دارم 

موافقین ۱ مخالفین ۱ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۳ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۲۷ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۷۲ - تعدادنمایش‌: ۳۰۴

نظرات  (۱)

وب عالی دارین خیلی عالی ...
پاسخ مدیر به نظر niloooooo :

ممنون دوست عزیز 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی