خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۰

یه روز صبح ...

یه روز صبح ..
من زودتر بیدار میشم مثلا میخوام برم باشگاه ..
بگم پدری جونش .. مواظب پسرمون باش تا من بیام
تو هم خوابالو بگی باشه باشه .. تو برو حواسم هست !
یه بوس تــو رو کنم یکی هم ثمــره ی عشقمون رو
بعد بگم : میای دنبالم یا خودم بیام ؟؟
تو هم بگی زنگ بزن خواستی بیای
بگم: خُب .. بچه نیوفته .. بگی: نه بروووو دیگه
بگم خب ..
بعدِ دو ساعت زنگ بزنم نخیر هیشکی بر نمیداره !!
جَلدی بیام خونه ببینم جفتتون ولـــو... اوخی
بگم نگاه کُنــا ... بچه اش ام مثل خودشه .. تنبــل
پاشیــــد بینم .. الحق از خودت دو تا میخواستم
اما نه دیگه توی تنبـــلی
بعد تو دست ِ منو بکشی و محکم بوسم کنی و بگی:
تـــو مال منی فقط .. دیدی مالِ خودم شدی 

منم بگم 100درصد و گازت بگیرمو...

این همون عشق منو تویه که اونوقت بیشترو بیشتر میشه 

موافقین ۱ مخالفین ۱ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۳۰ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۶۷ - تعدادنمایش‌: ۲۸۷

نظرات  (۱)

تو مال خود خودمی >:<   :*  ، این طوری هر روز روز جمعه اس 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

من که پایه ام خرااااب فدای اقامون بشم من :-*:-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی