خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۵ دی ۹۳ ، ۲۲:۱۷

گل سرهای جدیدم

  اینا رو باز رفتم جدید گرفتم ، امروز الکی رفتم بیرون و گشتن برای خودم 

فقط می خوام حالو هوای خودمو یکم عوض کنم 

کدوماش خوشگلن? خودم که همشونو دوس دارم 

گل سرهای خوشگلم

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۵ دی ۹۳ ، ۲۲:۱۷ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۶۰ - تعدادنمایش‌: ۲۸۹

نظرات  (۲)

۲۵ دی ۹۳ ، ۲۲:۲۹ آقای میم
سلام  :)
کار خوبی کردی :)
چقدرم خوشگلن...     :)
منم مث خودت همه شونو دوسدارم و نشد بگم کدوم خوشگلتره..
ولی چیزی که پر واضح ِ اینکه خیلی خوش سلیقه ای  :)
این کد کامنتتم بردرا که اذیت نشم (نیشخند)
پاسخ مدیر به نظر آقای میم :

سلام 
اره خودمم میدونم خوش سلیقه ام 
مطمئنی عزیزم گله سره بیشتر شبیه کش مو هست خوشگل اند واقعا . اون بزرگه واسه من کوچیکام واسه بیرون رفتن 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

چشم عزیزم 
عاشق این اخلاقتم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی