خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۵ دی ۹۳ ، ۰۳:۰۱

سلامی دوباره

سلام به همه زندگیم سلام به شما
چند وقت مدیعی بودی که ننوشتم ولی هواسم بود امشب دیگه خانومم گفت ننویسم قهر میشه البته موج ناراحتی شو از چند وقت قبل حس کرده بودم این روزام اشفته اس بیشتر از قبل اون قد که واقعا وقت کم میارم با این که بیکارم بزرگترین ناراحتی و مشکلمم این چند وقت مریض شدن پدر خانومم بود و هست واقعا نمیتونید حس بدم رو درک کنید چقدر ناراحتم از این بابت واقعا میخوام سریع تر مثه قبل شن. از خانومی ناراحتم چندتا دلیل داره اما فعلا باتوجه به خیلی چیزا اصلا نمیشه چیزی گفت ولی هنوزم خیلی خیلی دوستش دارم خیلی زیاد . از خودم بیشتر از اون ناراحتم شاید بجا چندتا باید بگم دنبال یکی ام تا دق دلیم رو سرش خالی کنم . سعی میکنم بیشتر بنویسم اه اه اه واقعا متاسفم اگه حس بی تفاوتی به وجود اوردم خودت بهتر از هر کسی میدونی این طوری نبود و نیست و نخواهد بود از این بیشتر از هر چیزی دلگیرم  حتی اگه واسه یه اپسیلون بوده باشه 

دوست دارم همه زندگیم kiss

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۵ دی ۹۳ ، ۰۳:۰۱ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۵۶ - تعدادنمایش‌: ۲۸۲

نظرات  (۱)

دیووووووونه من که گله نکردم چرا نمی نویسی 
 من میگم نوشتنتو دوس دارم همین 
 البته خودتم دوس دارم 
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

 نه گلم تو گله نکردی اما خودم از خودم که کردم

تو بهترینی واسم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی