خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۲ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۵

درباره ی خودم

خب سلام دوباره

می خوام اینجا یکم از خودم تعریف کنم که کیم 

این منم

می تونم اینجوری شروع کنم که

از همه مهمتر من فرشته ی توام یعنی فرشته ی یه مرد 

دوستم داری برات مهمم، عشقتم

و در ادامه:

خیلی مهربون خیلی زود دلم میسوزه خیلی زود عصبانی میشم و خیلی هم دل نازکم هههههه لج میکنم بعضی وقتا 

 عاشق مسافرت رفتن ، جدیدا از دریا میترسم یکم ، ولی عاشق صدای آبم، جنگلو خیلی دوس ندارم چون هواش سنگینه 

عاشقو برفو بارون و روزای ابریم 

رنگ صورتی رو دوس دارم 

خیلی دوس ندارم دخترونه لباس بپوشم و برم بیرون ، ساده و اسپرت و همیشه ترجیح میدم چون راحتم 

از ارایش کردن و تیپ زدن بیرون خوشم نمیاد 

از لاک زدنم اصلا خوشم نمیاد نمیدونم چرا 

ولی

ادکلن و عطر رو دوس دارم  مخصوصا لالیک مردونه خیلی محشره بوی چوب و برگ و این چیزاست 

دوس دارم باهم بدویم بپریم جیغ بزنیم دوچرخه سواری کنیم بخندیم  

اینقدر دوس دارم توی یه چاله ی کوچولوی پر اب بپرم بعد اب بریزم روم 

دوس دارم یه کتابخونه ی شخصی داشته باشم 

دوس دارم همه همو دوس داشته باشن 

همه باهم روراست یکرنگ 

 دوس دارم اورجینال زندگی کنیم چون منو تو اورجینالیم 

عاشق فیلمای مفهومی ام یعنی اینکه با یه بار نگاه کردن نفهمی چیه و نویسنده اش خیلی باهوشه

کلا از افراد باهوش خیلی خوشم میاد 

عاشق گل رز سفیدم 

عاشق اشپزی کردنم 

عاشق توام 

ترجیح میدم وقتای ازادمو برم شنا کنم 

دیگه 

سعی میکنم کسایی که دوستشون دارمو خوشحال کنم 

البته یکمم الزایمر دارم 

دوس دارم بهم هدیه ی خاص بدن از عروسکو اینا هم بدم میاد 

تا مهر امسال عاشق غذاهای سرخ کردنی بودم پیراشکی و... پر سس مثل سالاد الویه و ماکارونی...شکلات تلخ ،شیرینی، نسکافه...

ولی دیگه از این اشغال پاشغالا نمی خورم فعلا فقط غذای سالم سالم دوس دارم و تمام چیپسو پفک و سوسیو کالباسو همه ی اینا رو ترک کردم 

 

 ارزوهام درمورد ایندمون اینه که کنار هم ساده زندگی کنیم با یه باغچه پر گل و دل خوش همین البته با تن سالم ...

کلا پرامیدم 

دوستت دارم ساده ولی زیاد بی نهایت 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۲ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۵ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۳۶ - تعدادنمایش‌: ۲۷۳

نظرات  (۱)

تو یه فرشته ای یه عالمه مهربونی یه عالمه واسه من دوست داشتنیی یه عالمه عاشقتم 
البته یه چیزایی دوست داری که باید واسش مذاکره کنیم مثه روزای ابری و برف و روزای سرد  
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

فدای اقامون بشم من 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی