خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۴ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۵

تغییر+

سلاااام 

می خوام یکم تغییر کنم ، اونم یه تغییر مثبت 

1. تمام وبلاگایی که وقت میذاشتمو می خوندمو حذف میکنم به هرحال وقت میزاشتم براشون 

2. کلوب رو دیگه چک نمیکنم، اینم وقتمو میگرفت 

3. فقط پایان نامه و فقط تو و حسینو خانومش همین + شالگردنت 

4.  دوتا کلاسام، زبانمو، کلاس رقصم 

فقط و فقط همینا یکم می خوام کارای بیهوده رو حذف کنم به جز مورد 3و 4

موافقین ۲ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۴ دی ۹۳ ، ۲۲:۰۵ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۶۳ - تعدادنمایش‌: ۴۱۷

نظرات  (۱)

سلام تغیر خوب همیشه عالیه منم استقبال میکنم و کمک میکنم تا انجام بشه 

واقعا عذر میخوام 
منم باید یکم تغییر کنم چند وقتی هست که دستی به سرو کله خونه مون نزدم دیدی که چقد گرفتار بودم و هستم ببخش دیگه تازه اون فایل صوتی هم هنوز هیچ کاری نتونستم واسه اش بکنم تازه هدیه تولدت 
واییییی واقعا معذرت میخوام جدی دارم برنامه ریزی میکنم واسه کار کردنم  و این کارا رو میزارم تو بالا ترین الویت انجام 
بعدشم من عادت ندارم روزا کار کنم از وقتی خوابم رو تنظیم کردم به خدا بازده ام امده پایین نمیدونم چیکار کنم بیا یکم صحبت کنیم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

اره میدونم 
فقط می خوام یه چیزی رو یاداوری کنم اونم اینکه تو به هردلیلی نرسیدی این کارا رو انجام بدی دلیل بر بی اهمیت بودن من و بی توجهی تو نسبت به من نیست مگه نه؟ اینو میگم تا خودت یه چیزی رو یادت بیاد که بی توجهی اونی که ما فکر می کنیم نیست 
( اگه خواستی بعد بیشتر توضیح میدم )
چشم میام باهم صحبت کنیم عزیزدلم
دوستت دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی