خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۱۳ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۰

دلتنگی لامصب

فقط دلم برات خیلی تنگ شده لامصب هیچکی هیچیکی مثه تو نمی تونم بحرفم باهاش

دوستت دارم خیلی خیلی زیاد، ارامش منی دیووونه وقتی هستی قدرتو نمیدونم 

ولی باور کن دلم داره میترکه، فقط تورو می خوام باشی یکم حرف بزنیم

موافقین ۲ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۱۳ دی ۹۳ ، ۲۱:۴۰ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۴۶ - تعدادنمایش‌: ۲۸۱

نظرات  (۲)

........ ســـــــــکــــــــــوت .........
بزار یکم زل بزنم بهت که کاش کاسه چشمم لب ریز از تو بشه 
یکم لمست کنم یکم بوت کنم یکم صدات کنم یه عالمه قربونت بشم 
اگه بدونی چقدر من .....بوق....بوق..... 
دوست دارم همه زندگیم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

جون دلم 
ای خدا تو که میدونی چقدر دوسش دارم 
 زل زدن بهت رو خیلی دوس دارم عاااااشقتم 
عاشق بازی با نگاه، بازی با حس ،بازی بدون کلماتم
Slm kheyli mamnon babate rahnemayii
پاسخ مدیر به نظر ... .. :

خواهش 
مهندس اومدی به این دوستمون بگو چه جوری قالبشو عوض کنه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی