خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۱:۴۲

نصب ویندوز ورژن تو

واقعا زندگیمی

سلام خدمت عزیزدلم و حضار محترم 

همین الان تو یعنی عشق من اومدی به من میگی مگه ویندوز بلدی نصب کنی ؟!؟!!!!!؟؟؟؟!!!!!!

یعنی نزدیک بود بزنم لهش کنم( این زدن نهایت عشقه هاااااااا )

یادش رفته  من براش کد  ++cمی نوشتم و مشکلات کامپیوتری شو رفع میکردم هههه حیف یعنی ها حیف رمز روی فایل زیپ رو یادم رفته نتونستم مدارک و اسنادو رو بیارم نشون بدم

البته اون سالا هنوز عشق هم نبودیم ولی کلی باهم رفیق بودیم و دوست واقعی کلی باهم دست به یکی میکردیم و میخندیدیم تا نزدیکای صبح ، چقدر سر به سر بچه ها میذاشتیم (پرستو، سهیل، علی ، حسین، سجاد)

واقعا قبول دارم خدا دروتخته رو خوب جور میکنه

من فکر میکردم متاهلی وخدارو شکر نبودی  هههههه

و یه شب حسین اومدو نظرمو در مورد تو به صورت جدی پرسید 

خوشحالم که اومد و پرسید

البته خداروشکر تو شانس اوردی زن خوبی نصیبت شده ههههه 

امروز باهم کلی مرور خاطرات کردیم کلی خندیدیم یادش بخیر

چقدر ما باهم خوشبختیم خدایااااااا شکرت

تازه 2تا عکس سوژه از من امروز گرفتی که قرار باج بگیری ازم در قبالشون هههه

من به هرچی که تورو بخندونه راضیم تازه باهات همکاری هم میکنم 

یعنی چه جوری بهت بگم مرد زندگی من دوستت دارم

اینو امروز نوشتم تا بچه هامون در اینده بدونن که باباشون به من چی گفته 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۱:۴۲ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۲۴۵ - تعدادنمایش‌: ۲۹۴

نظرات  (۳)

در دوقسمت جواب تو میدم یکی به خودت یکی واسه بعد ها که بچه هامون بیان و بخونن
قسمت اول
ههههه
بله بله که این طور کد سی پلاس نوشتی واسه من ، اون وقت پسوند فایل زیپ ها هم گم شده ، خب عزیزم کلاه بر اب رفته به سر صاحبش حتما گشاد هست یا موش تو سوراخ نمیرفت به دمش جارو میبست مشخصا کد اون فایل زیپه هیچ وقت یادت نمیاد ههههه
قسمت دوم
ولی از شوخی گذشته هنوز یادم نرفته که بهترین هدیه عمرم رو وقتی گرفتم که یه عالمه پروژه باز داشتم و حال و اعصاب خراب و تو برای تولدم یه برنامه نوشتی دادی که به طور غیر منتظره سیستمم و خاموش کنه واقعا بهترین هدیه عمرم بود دومین هدیه زندگیم قدم مبارک تو بود که از اولی هم عزیز تره 

حالا هم اگه لطف کنی نحوه پارتیشن بندی به روش اف دیسک رو بهم یاد بدی ممنون میشم
پاسخ مدیر به نظر Love Nafas :

الان دقیقا چشامو مثل اون شکلک یاهو میکنم ههههههه ;;)
زرشک به همین خیال باش 
ولی خب دوستت دارم بازم 
۲۷ آبان ۹۳ ، ۰۳:۰۲ وحید واحدی
خخخخخخخ
یعنی حال می کنم با این جر و بحثتون
راستی امروز بهتون خوش گذشت؟؟؟
پاسخ مدیر به نظر وحید واحدی :

هههههه 
جروبحث نه کل کل بهتره
واقعا توپ توپ بی نظیر 
۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۴:۱۷ وحید واحدی
اره کل کل
میگم نکنه یکیتون استقلالی باشین و اون یکی پرسپلیسی؟؟؟؟
اگه اینجوری باشه که کلا تا آخر زندگیتون با هم کل کل دارین
خخخخخ
ان شاالله همیشه توپ توپ باشین
پاسخ مدیر به نظر وحید واحدی :

 راستشو بخوایید اصلا هیچ کدوم اهل فوتبال نیستیم البته خداروشکر 
حتی اسماشونم نمیدونیم
ممنون شما هم توپ توپ باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی