خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۵

یاس من

سلام هم نفسم سلام به همه

میدونی خوشبختی
همین خنده های توست...
که
آدم را هل میدهد میان دنیایی از گل یاس...

یاس من دوست دارم

یه چیز این روزا ارومم میکنه : اونم فکر کردن به تو و خوبی هاته تو یه فرشته ای ، مظهر خوبی ، پاک و صداق 

موافقین ۲ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۵ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۳۹۰ - تعدادنمایش‌: ۵۱۸

نظرات  (۳)

وای عزیزمی اگه بدونی چقدر خوشحالم میکنی وقتی می نویسی برای من 
خودت خوبی و ماااااه منی 
د و س ت د ااااااااااارم

۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۸:۰۲ وحید واحدی
اصن دعوا نکنید
من خوبم
پاسخ مدیر به نظر وحید واحدی :

چشم دعوا که نکردیم تاالان ولی بحث زیاد کردیم و به نتیجه ی واحد میرسیم اخرش مهم هم همینه چون اگه بحثی نباشه توی زندگی یه جای کار مشکل داره این اعتقاد منه و اونوقته که باید یه فکر اساسی کرد به حال اون رابطه
۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۵ وحید واحدی
خوشحالم که زندگی عاشقانه شما رو می بینم
چند وقت بود، هر جا سخنی از عشق می شنیدم، پشت سرش حرف خیانت بود کم کم داشتم نسبت به عشق بدبین می شدم....
پاسخ مدیر به نظر وحید واحدی :

سلام مجدد 
خیلی خوشحال کننده هست که شما 5 انگشت رو باهم برابر نمیدونید عشق و توهم بعضیها در مورد عشق و همین طور سختی و مشکلات همییشه وجود داره و هست مهم اینه که چه طور باهاش برخورد کنیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی