خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۲:۵۴

همه چیزکنار هم

اااااخ بفل از ته دل باید باشه

 نمی خوام بگم ما کاملیم باهم بحث نمی کنیم 

یا اینکه از هم دلخور نمیشیم

می خوام بگم با وجود همه چیز همو دوس داریم 

کنار هم خوشحالیم

از همدیگه فرار نمیکنیم

همو نمی پیچونیم 

زندگی همه چیز کنار همه, توی هرشرایطی باید بتونی دوستش داشته باشی 

وگرنه خودتو گول میزنی 

دوستت دارم مرد زندگی من

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۲:۵۴ موضوع: 	آتیش.و.آب 	- تعدادبازدید:۳۲۰ - تعدادنمایش‌: ۳۷۹

نظرات  (۲)

منم دوست دارم خوشحالم که دارمت
۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۳۴ وحید واحدی
به حالتون غبطه می خورم.
منم ی روزی یکی رو داشتم که ...
بیخیال اصن.
دعا می کنم همیشه کنار هم بمونید
پاسخ مدیر به نظر وحید واحدی :

بهترین ها رو برای همه آرزو میکنم که طعم واقعی دوست داشتن رو لمس کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی