خونه درختی

زم زمه های دو نفره

زم زمه های دو نفره

خونه درختی
من و همسری
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۶ خرداد ۹۶، ۱۵:۰۷ - Love Nafas
    .... ....
۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۰۴

اشتباه رایج من

من همیشه فکر میکردم اینجوری بهت عشقمو ثابت میکنم ولی اشتباه میکردم 

به همه خانومایی که عین من اینجوری فکر میکردن این توصیه رو میکنم توروخدا اینکارا رو نکنید فقط عشقو کمرنگ میکنید و دیگر هیچ

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ تاریخ ارسال :(*post_date format= ۲۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۰۴ موضوع: 	دفترمون 	- تعدادبازدید:۲۳۱ - تعدادنمایش‌: ۲۶۵

نظرات  (۱)

تو بهترین موجود دنیایی هر کار تو برای من مظهر عشقی معنی دوست داشتنه پس به کاری که میکنی فکر نکن چون مطمئن باش درست ترین و بهترین کاره 
هیچ وقت تغییر نکن، دوست دارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی